PHOTOBOOTH + GUESTBOOK CORNER

PHOTOBOOTH + GUESTBOOK CORNER

Tuesday 10 November 2015

GUESTBOOK CORNER

Seperti yang dijanjikan..saya akan kongsikan gambar-gambar GUESTBOOK CORNER yang pernah saya buat di rumah-rumah pengantin. =)

Sebelum itu, saya akan terangkan serba sedikit tentang GUESTBOOK CORNER.

GUESTBOOK CORNER - Sudut utk tempat menandatangani buku tetamu. 

Kebiasaanya, buku diletak di atas meja yg dihiasi dengan bunga-bunga @ gambar-gambar pengantin bagi mencantikkan lagi sudut tersebut.

GUESTBOOK saya adalah HANDMADE.Saya sendiri menghias buku tersebut mengikut tema warna majlis pengantin. Alhamdulliah..setakat hari ini, semuanya berpuas hati dengan deco dan hiasan saya. 

Banyak juga permintaan GUESTBOOK CORNER sejak saya mula kan nya pada bulan Februari 2014. Nampaknya sudah setahun lebih berlalu =)

Saya rasa GUESTBOOK CORNER yang cantik dan meriah akan membuatkan sesuatu majlis itu bertambah serinya di samping guestbook itu sendiri yg akan menyimpan seribu memori kepada pengantin. LOVE IT 

Jamu mata anda dengan GUESTBOOK CORNER yang pernah saya hasilkan..



 





 

 
 

No comments:

Post a Comment