PHOTOBOOTH + GUESTBOOK CORNER

PHOTOBOOTH + GUESTBOOK CORNER

Sunday 31 January 2016

PHOTOBOOTH BLINGBLING

PHOTOBOOTH BLINGBLING

PASANGAN : 1) NURUL AINEE & MUHAMMAD SYAZWI AMIN
                         2) MOHD NURSHAHRIR & HASLIZAWATI
                         3) MUHAMMAD NURSHAZNI & NIK NUR ADILIN

TARIKH    : 30 JAN 2016
TEMPAT  : KOMPLEK BELIA DAN SUKAN , PAROI NS

Penutup untuk bulan Januari 2016 ~ Alhamdulillah... untuk 3 pasangan pengantin sekaligus ~
Anak-anak pengarah KPDNKK NS.. Pengarah ku jua ..he3

Kali ini saya buat berbeza dari sebelum ini...Lari tema ~ Untuk pertama kalinya saya memperkanalkan PHOTOBOOTH BLINGBLING @ PHOTOBOOTH GLAMOUR..

Teruja juga membuat nya ~ dan teruja juga melihat hasil nya.. Wahhhhh ~ Saya dan anak-anak lak yg terlebih excited...sebab ada belon-belon kan ~ Walaupun angin sepoi-sepoi meniup..belon-belon macam nak berterbangan jer..saya tetap pasrah jer lah ~ he3..tawakal jer lah kot-kot belon tu terbang ke udara ~

Alhamdulillah ~ Selepas selesai setup..memang rasa lain dari sebelum ini.. So, selepas ini, sesiapa yang nak booking PHOTOBOOTH macam nie, saya boleh bagi discount sempena perkenalan nya ~ Untuk 5 orang sahaja lah ~ ^_^

Ok kawan-kawan..Saya sajikan kepada anda.. PHOTOBOOTH BLINGBLING dari Sweety SARAH ..






 

No comments:

Post a Comment